Dodanie tovaru

Dodanie tovaru
-
Miestom dodania tovaru je bydlisko (sídlo) alebo miesto, ktoré uviedol kupujúci vo svojej objednávke..
-
Za tovar zodpovedá predávajúci až do okamihu jeho prevzatia kupujúcim alebo inou osobou, určenou kupujúcim.
-
Tovar je dodaný jeho osobným prevzatím, prevzatím na pobočke Slovenskej pošty alebo od kuriéra Slovenskej pošty, prípadne jeho odovzdaním inou kuriérskou spoločnosťou, ktorá sa zaoberá doručovaním zásielok.
-
Tovar dodávame len v rámci Slovenskej republiky. Tovar do ostatných štátov EU odošle predávajúci len po dohode s kupujúcim a cena za dopravu mimo územia SR bude kupujúcemu oznámená e-mailom ešte pred odoslaním objednaného tovaru.
-
Objednávky vybavujeme postupne, max do 3 pracovných dní, výnimočne sa doba vybavenia môže predĺžiť, najmä počas Vianoc, Veľkej Noci a pod, v menej záťažovom období sa objednávky vybavujú aj v kratšom čase. O odoslaní tovaru bude predávajúci informovať kupujúceho e-mailom.
Za prípadné zdržanie zásielky- na pošte alebo kuriérskou spoločnosťou- nie je predávajúci zodpovedný.
-
Tovar sa balí do bežne používaných obalov ( papierové obaly, bublinková fólia, rôzna papierová a iná výplň....). Ak ide o krehký tovar ( sklo, porcelán, keramika....) kupujúci má možnosť zaplatiť si v rámci pošty službu „krehké“, aby sa s balíkom nakladalo zvlášť opatrne a tovar sa nepoškodil.
-
Kupujúci sa zaväzuje prevziať objednaný tovar. V prípade, že tovar neprevezme, predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť nárok na náhradu vzniknutej škody. Ak bola suma za tovar už uhradená, vráti kupujúcemu sumu po odrátaní vzniknutej škody- napr. nákladov za dopravu.
-
Objednávky posielame poštou- ako list, balík na poštu, na adresu, prvou triedou, doporučene, pričom ceny za poštovú prepravu sa riadia cenníkom Slovenskej pošty a záležia od veľkosti a hmotnosti balíka.
-
Cena za poštovú prepravu bude vypočítaná dodatočne, pri spracovaní objednávky a oznámená kupujúcemu vopred, aby mal možnosť ju odsúhlasiť. V prípade, že kupujúci nebude súhlasiť s cenou poštovného, objednávku má právo zrušiť.
-
Kupujúci je povinný si balík pri preberaní skontrolovať, v prípade, že je poškodený, ho neprebrať, čím sa vyhneme zbytočným nákladom za prípadnú reklamáciu tovaru alebo iným problémom.